Virret i huvudet

Nu börjar det igen... Mitt elända virr i huvudet!!
Allt detta kom upp i huvudet på nån minut e man störd eller?

Tänker på dig varje dag
Förlåt att jag inte hör av mig
Älskar dig.....


Oj ja just ja imorn kommer syrran

ja om jag ska plugga då måste skriva..

Nej men jag måste äta

ja nä jag va liten skulle man vara tyst och hemlig konstigt

Idag åkte mina älskade till sin pappa han e fan en bra pappa

åh mina härliga missar....

fan måste skaffa pengar....
Åh min dator e pajjjjj..


Så kommer det att hålla på imin hjärna hela kvällen herrejösses och inte slutar det förrän jag tar en stilnoct.....
Nu när jag läser det några minuter senare så ser jag ju fan va konstigt det verkar....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0