tankegångar

Snö, snö när fan ska det ta slut? Idag va jag till skolan :) Det e jävligt intressant med sociologi jösses vad man lär sig mycke om folk och beteende!! Funderade förresten när jag var ute på krogen i helgen på en mycket märklig sak: Många jag känner har olika diagnoser som ADHD och sånt, men det slog mig att vilka e egentligen lugnast på krogen? Jo dem som har fått en dignos av nån doktor! De som ska anses vara "normala" beteede sig som svin, herregud är det så det är i verkligheten? Att man dömer ut folk så fort  de e annorlunda och ger dem en stämpel så dem tiger och sen kan alla som anses vara normala betee sig hur som helst?? herregud vilka tankar man får ibland:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0