Helvetet är när du slutar med piller.....

Äntligen vet jag
Allt faller på plats
något sa mig
Det här är fan mitt liv
Ingen annans
jag är menad att bli så mycket
Inte ett offer
Ett offer för makten i medicinska världen............
Äntligen har jag fattat
Efter 10 år!!!!!

Så äntligen gick det upp för mig
Allt som jag gått miste om
Vilken hemsk bubbla jag levt i
Känner mig FFRRRRIIIIIIII!!!!!!!
Tack

Jag tänker nu försöka rädda andra från att hamna där......
Tro mig
Jag vet hur det går till
Vet hur det känns
vara så nere att man tar allt för att inte känna
Även att vara stark nog i svagheten att sluta...............
Vet hur det är att ha abstinensbesvär
Kan jag bara hjälpa någon att inte börja
Kan jag det så blir mitt liv så mycket enklare..............

För jag vet hur lätt det är att tro, att antideppressiva medel hjälper en i lvet!
Tro mig helvetet är inte under tiden du äter
Helvetet är när du slutar!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0